2014年8月25日 星期一

感謝宴

繼富貴荼會後,有始有终,我地又攪了個感謝宴!感謝Eva 和Kenny兩公婆,為北海道之旅既細心安排。

原先諗住請佢兩公婆出去食餐好,但Kenny話喜歡在我家吃,咁我當然樂意煮比佢地食啦!

為表示誠意,我地個個都有整嘢食!

契媽整了醉鲍魚,嘩!超正!


我整了馬賽海鮮湯,我知Kenny好like呢個湯!


仲有希臘沙律、楓糖燒雞、嫩煮蘑菇




查生牛扒

契爺整什果椰汁大菜糕


果晚亮點係呢個芒果拿破倫,契媽整既,超正!比美香格里拉,原來可以不太難整的!


當然仲有美酒,Kenny好滿意我地既食物,仲話好感動,太好了!


美好的-個晚上!

沒有留言:

張貼留言