2015年1月1日 星期四

2014-聖誕假期回顧

今年聖誕開了三個派對。



第一個派對仍是廿三號,我記得上年都是!





朋友今年帶侄女來,所以我整了些小朋友食物,例如啫哩糖和波蘿腸仔,今次還有整春卷,人少少,即整整食,好好味!
















平安夜,原先諗住整隻焗隻雞,自己一家食,契媽早上問有冇節目,於是叫佢地上來,加埋Aple 剛好打電話來,於是 ad-hoc 又來一個小 party












始終覺得普通焗隻雞,好味過食火雞!










聖誕節25號,當然是親戚派對,今年轉了打邊爐,所以我好輕鬆,唔需要煮食物了!










仍有交換禮物和影大合照的指定動作!














12月26日,呢日冇 party,大女話想出去行下,難得佢話肯同我地去街,佢話去赤柱,
我和査生當然十分樂意陪伴!










12月27號,20人大派對!










好在有婆婆幫手,煮20人食物都有點吃力!




今年唔送聖誕禮物比個幾位細路(已經是青少年和美少女了),改為抽獎,哈哈!都好開心、好刺激!











雖然要準備咁多人既派對是辛苦的,但見到大家都食得開心,玩得咁盡興,都覺得非常值得!




大除夕,今年去了查生朋友家打邊爐,家姐已另有自己節目,只有妹妹陪同一齊去,唉!過多幾年,連妹妹都有自己節目,就得番我和査生了!





朋友家有隻狗,對我來講是一大挑戰,幸好,牠不太會吠,所以漸漸我也可和牠共全!





呢張相對我來說,是一大突破!同坐一梳化嘛!


整個假期都很充實呢!




1 則留言: