2015年1月8日 星期四

兩母女名古屋、白川鄉、金澤之旅-Day 5 & 感想

Day 5 12/17/2014


Last day了,今日天氣明朗好多!一早起身,自己一個先去浸多次溫泉,之後,吃完早餐,就出發!

今天得一個景點,就是去名古屋市既百貨公司和地下街,又有時間血拼!

哈哈!拼了很多!


之後吃個燒烤午餐,就去機場返港了!

感想:
今次個trip係ad -hoc既,十一月頭先決定!其實,婆婆—直都想去日本,只是找不到伴去,如果暑假那次去北海道,不是那麼大班人去的,也會帶埋她去吧!要再等我們—家去日本,就真的比較難,見佢咁想去,啲yen又咁抵,而家啲女又大唒,行開幾天也可以,所以也坐言起行吧!

今次係第一次兩母女去兩個去旅行,好感恩有咁既機會,婆婆超開心!

今個trip, 以為我去照顧婆婆,其實是婆婆照顧我,多幸福啊!自從做了媽媽後,每次去旅行,都要照顧啲女,例如每天起身,煲定水比小姐們飲,今次做回女兒位置,一起身,婆婆已煲好茶喇!多好!
唔知我老後,我兩個女會否陪我去旅行呢?

2 則留言: