2015年1月2日 星期五

兩母女名古屋、白川鄉、金澤之旅-Day 1

一係十年冇去日本,一係就半年去了兩次,臨近聖誕節,去了一次日本,今次呢個 trip 是沒 plan 的,十一月頭 ad-hoc 報名的!兩母女,不是我和我啲女,是次是我和婆婆兩母女去的!今次跟東瀛遊去!



12月13日


撘9:15早機去,不過,要在台灣落一落機,再飛去名古屋,所以要成五個幾鐘先到!


原來我咁大個女,第一次和婆婆單獨兩個去旅行!





因為日本冬天很早就天黑,去到四點幾都已好似好夜咁,是日沒有行程,直接回酒店晩飯。


在中途站停一停,比我地休息下!買下少少嘢食!








呢個熱粟米湯好正!







呢晩住溫泉酒店,先去食晚飯,是自助餐。








食飽飽去浸溫泉!





2 則留言: