2012年10月6日 星期六

朋友仔生日飯@老富昌

好耐冇寫食評,但琴晩餐飯,令我很想推介和分享! 間餐廳叫老富昌,個名幾朖,跟本聯想唔到係食法國菜,佢有英文名,叫 Le Fauchon ,喺尖沙咀新港中心,佢個位都幾隱蔽,環境都唔錯,幾高格調,靜靜地,啱唒情侶談心,或三五知己傾心事!



 
唔好睇佢咁有情調,又食法國菜,價錢一定很貴!錯喇!價錢相對來說,唔算太貴,話唒食法國菜,又有咁好環境,佢 set dinner ,有兩款: $238 ,三道菜(湯、主菜、甜品),$268 四道菜(頭盤、湯、主菜、甜品),另有一些套餐,大約五、六佰元兩位,二佰幾三佰,有咁既質素,比起啲風 X 堂,一個 dinner 都要佰幾元,值好多! 所以我先咁推介!
 
講番食物,都唔差,當然你唔可以同酒店水準比,但起碼你食到有 heart ,味道好,賣相亦晤求其!

我和朋友都要了四道菜,頭盤:鵝肝醬拼多士,鵝肝味濃,正!




湯:龍蝦湯,個湯比較稀,四道菜之中,略差!




主菜:我要了法式鴨,幾脆又唔乾身!




朋友要了羊,佢話都掂!




甜品:我要了焦糖澄蛋,好好味!聽人講呢度甜品好出名,我見隔離枱要心太軟,好似好掂!但呢款,要另加$25 




朋友要雪糕芝士餅,佢話勁正!




我即時入了會,雖然要比$200 ,但送番$300 現金coupon , 兩張$50 for lunch , 兩張$100  for dinner , 兩個月之內用完,會員有九折,如果晩餐在八時前埋單,有八折,生日有蛋糕送,都 OK 架!

沒有留言:

張貼留言