2012年10月16日 星期二

生活組織術

自從冇工人姐姐幫手後,家中所有清潔、執拾就由我一人負責,雖然我唔係一個潔癖既人,但我亦唔喜愛屋企唔整齊,不過,如果要我每天花很多時間在家務上,我又唔想,所以我不斷在想,又什麼方法去減省做家務既時間,而屋企又可以 keep 得整齊、清潔。 最近行書店,買了以下本書,令我有很大既啓發!


 

呢本書介紹了一個好得意既 term : 生活組織術 這本書要介紹一個理念:不僅要人扔掉東西、解決收納問題,更幫助人們重新正視自己的生活方式和人生職業,生活組織的觀點和方法,對於時間的整理也很有效果。生活組織術除了讓人清楚自己的價值觀、描繪理想的生活,也很重視付諸行動這件事。這樣,生活就會變得更輕鬆、更快樂,這正是我追求既生活態度。
 
原來而家喺日本,新興了一個職業:生活組織師,主要幫助為收拾所苦的人整理思緒,以及為對方量身訂做適合的收拾、整理空間的方法,與對方一同打造舒適的生活。其實,日本人比人既印象,都係整齊,估唔到連收拾,都是一門學問,還可以成就為一種職業!

香港人生活繁忙,邊有時間去硏究啲咁既嘢,不過其實諗深一層,香港樓價咁貴,大部份香港人既屋企,都是蝸居,沒有太多地方收納東西,如果我地可以善用空間,懂得組織,既可省時間執拾,又可打造一個雖然地方少,但整齊舒服既家! 可惜而家市面上,関於收納、執拾既書,只有日本、台灣既翻譯本,暫時還沒有本地出版,我買了幾本來鑽研中,希望從自己屋企開始,實踐下利用這種生活組織術,看看在香港呢個地方是否可行,我會繼續在此 update 和分享!
 
另一本正在睇......


1 則留言: