2012年10月29日 星期一

老富昌 again

昨天又約了大少奶和 Amy 出來,今次我提議去老富昌,因為我有 coupon ,( haha C9 心態) 三個女人一個墟,一見面就講、講、講,我都冇咩影食物。 呢度普遍午餐都唔貴,大約$ 7X -9X ,我地選了有頭盤、甜品既豐富午餐 set , 價錢$14X , 冇影到主菜,我影了頭盤和甜品。

頭盤幾精緻,上兩次夜晚來,我覚得個湯唔得,反而今次個湯又幾好味。




甜品係拼盆上,唔錯! 呢度環境舒服,我地傾到成三點先走!




之後,一齊行了一陣shopping , 再之後去飲杯咖啡再吹,超正! 約了十二月中,來過 Per Christmas Party , 到時又傾過食過!

沒有留言:

張貼留言