2012年11月17日 星期六

朋友生日飯@帕莎(Al Pasha)

朋友仔生日,佢提意去帕莎(Al Pasha) ,位於尖沙咀K11 ,呢度係一間幾特別既餐廳,食新疆菜,每晚都有肚皮舞表演,老闆娘係教肚皮舞,我朋友是佢學生,所以介紹我地來! 餐廳裝修得很有氣氛,充滿中東色彩,很有格調,不過入面比較黑,影唔到相。

其實今次是我第二次來,上次同查生來過,亦都在此介紹過,今次再寫,主要想講下呢度既表演!
 
不過,點都要提下今次食咩,全部由朋友仔發辨,佢熟啲嘛!落了單後,先奉上自制麵包配橄欖醬和雞肝醬,味道尚算不錯。我地叫咗:芝麻羊肉卷、羊肉燒烤串、酥皮拼盤、涼伴彩絲、辣蜆粉絲煲和麻辣金針雲耳煲,啲羊一啲都唔蘇,另加了兩個甜品,綠豆桂花糕和拔絲香蕉。



 
其實呢度主菜唔係食物,而係肚皮舞表演,呢度每晩有三場表演,分別是晩上8:00 、9:00 和9:45 ,我初頭以為我地食頭輪,睇完第一場,就會迫我地埋單,可能嗰晚係星期四,唔太多人,結果我地睇唒三場先走。 今次我地坐個位有啲光,都影到幾幅相啊! 表演十分出色,其實我都跳過一堂肚皮舞,實在太難喇!人地跳得幾有美感!




朋友仔呢排都好努力學習,佢話呢度有時會有老闆娘啲學生表演架!話唔定遲啲,朋友仔都有機會,喺度表演呢!

沒有留言:

張貼留言