2012年11月13日 星期二

自動吸塵機械人

眾多家務中,最討厭做既是吸麈和拖地。很久以前,己經知道有呢樣吸麈機械人,不過好貴唔捨得買,但係每次見到成地頭髮,兩位小姐啲頭髮,經常遍佈全屋,但我又唔會勤力到,像以前有姐姐時,天天吸塵,一星期兩次左右,但是佢地啲頭髮之多,令我很煩惱!
 
最近,真係頂唔順,喺淘寶或團購網見到有老番,價錢一半,但思前想後,怕佢易壞,最後都冇買。 我將部相機放了上二手網賣,結果賣了三千元,把心一橫就用這三千元,再另加幾百,買了它回來!



 
用了個多星期,有以下少少評價:
 
老實講,呢部機係唔可以完全代替正常吸麈機,要切底乾淨,一定要用人手嗰啲,但像我一般,只是要求吸下些頭髮,天天用,又確實不錯!當然每星期,仍要用吸麈機,作深層清潔。 而家每天,早上我都會放佢出來,自己週圍吸下,而我就可以去做其他家務,慳返好多時間!




不過,想提下,用呢部機,最好屋企唔好大多傢伙雜物,好似我屋企咁,傢伙全部靠邊放,中間一片空,會好些,如果唔係,就要人手搬開啲雜物,失去本身原意!




用了一星期,基本上我都好滿意,我覺得既然部相機放響度冇用,而家賣了它,用啲錢換部有用既工具,就真係完美!

4 則留言:

  1. 吓....我都買咗...但香港買嘅正貨...iRobot 都係$3800 咋喎....

    回覆刪除
  2. 我都有用機械人丫...不過我用緊果隻係mamirobot ,香港買的'' 韓國牌子,韓國製造, 有3件保用,仲有埋手提吸塵器同時都可以拖埋地tim,, 都只係賣緊$3280HKD ^^&

    回覆刪除
  3. 吾多中意V-BOT 個外形..
    價錢又貴.
    功能又吾得. 充電時間長.

    回覆刪除