2012年11月20日 星期二

奬學金

聽到家姐話拿到上年中一既進步獎,真係好開心! 琴日中六畢業禮,攞了張獎狀和$300 獎學金回來!原先我好想去睇佢攞獎,話唒都係第一次嘛!唉!不過女大了,唔想我地去,所以我都冇勉強,等第時攞全級獎先去!( haha ! 幻想下啫!
 
$300 雖然唔係好多,但總算係一個鼓勵,希望家姐繼續努力!





 
其實,呢幾年睇住家姐一路在進步,真係好安慰,回想當年問題多多,但都一一捱過了,雖然,而家唔係入讀名校,成績唔係名列前茅,但我見到佢思想既成熟,佢讀書既態度和技巧,都進步了不少,我真係好高興,雖然,我仍覺得佢有時太執著,唔係容易同佢相處,但始中佢都係一個乖女,我真係感恩!
 

PS: 佢唔想我喺個 blog 度寫佢咁多,不過今次我真係好想記底啊!

沒有留言:

張貼留言