2012年11月5日 星期一

過山車心情

經過了兩天過山車心情,今日回復平靜。 星期一,多數留在家中做家務,一個人的午餐: 五香肉丁炒出前一丁,總覚得查生炒得好味啲!




星期六晚,去了QQ 生日會,今次打邊爐,今次查生冇去,佢去了香港 U 既聚會,只有我地三母女出席,原本那天很開心,食野、傾計又一晚,大人細路也開心!










點知撘的士返屋企就出事,落車我比完錢司機,家姐就話個電話唔見咗!我當時望過坐位冇電話留底,而那一秒又好混亂,順手關了車門,家姐大聲話要 hold 住架車,但架車已走了,我地追都追唔到!佢果日著條短褲,個電話就咁放入袋,個袋又淺,個電話好易跌出來! 返到屋企,家姐係咁閙我,點解要關車門,唔比佢入去搵,唉!果刻太快,根本來不及反應!之後,不斷電打話,都長晌但冇人聽,打咗成個鐘,而家呢啲時代,跌了電話,仲慘過跌錢,一來金錢損失,二來,電話入面既嘢冇晒,呢個手機出咗三個月喳!攪到我成晚瞓唔著!

最後,星期日早上再打佢電話,已經關機,冇啦! 爸爸要家姐自己負責任,家姐願意自己比錢買返部機,結果,琴晚出去出返張咭,我地選了$0 機價出台,但月費就要用二佰幾,同之前用開三十幾,真係幾級跳,不過而家有得上網,而且$0 比你攞部機走,係咁啦!家姐要出返$2000賠償,分期還,佢算乖喇!希望今次咁大教訓,以後小心部機啦!
 

後記:家姐啲 EQ 都幾高,跌咗部手機,當然會唔開心,但第二朝已經冇事,我仲驚佢會影響溫習測試,佢完全放低,反而我仲心有不甘!呢樣嘢家姐醒過我!

沒有留言:

張貼留言