2012年11月11日 星期日

資料準備

踏入十一月,好多中學都舉辦中一簡介會,方便家長和學生,到自己心儀既中學參觀及了解。基於有了家姐之前既經驗,有好多九龍城既學校都參觀過,所以我地對呢區既中學都有一定既認識,只是當年家姐時,我地集中參觀一、兩間自己喜愛既,而另外其他既,就好求其去看一看就算,結果,派去第三去願,就好徬徨,唔了解間中學,其實有參觀過,但冇用心聽,結果險些兒錯過了一間好中學。

有了經驗,今次就學精了,睇多幾間比較下,有些雖然唔會放第一、二志願,但放三、四、五位既都好重要,一定要清楚了解那些學校,萬一派到,都比較容易接受,所以,我建議喺自己嗰區既中學,起碼參觀七、八間中學, brand one , brand two 都睇啲,唔可以偏埋一邊,做多些資料搜集,到放榜當日,就算失手,都唔會太混亂!





好在今次係第二次,有了一次經驗,有好幾間中學,之前已經睇過,所以都唔會太忙。相反如果是第一次,有仔女升中,呢兩個月就忙爆了!

1 則留言:

  1. 你好!查太,我和你的情況差不多,我大女中三,細女今年揀中學,但是妺妺成績一般.現在真的忙碌看中學整file..

    回覆刪除