2013年1月2日 星期三

除夕倒數 Dinner @ 西灣-吉利

有諗過唔知介唔介紹呢間位於西灣既吉利日本餐廳,最後,決定都係寫,我覺得應該都唔會再去,所以都值得一寫!我講既唔會再來,並唔係啲嘢唔好食,反而相反好好食,不過,係因為實在太貴,超乎我想像!
 
好!唔講錢,講食物,呢間係一間小鋪,成間只可以坐廿人。
 
除夕晚,係査生大學同學聚會,佢朋友負責訂枱,佢話呢度食長腳蟹好正,所以我地帶埋阿妹來,佢最鐘意食蟹嘛!





 
呢度啲海鮮好新鮮,真係好似喺北海道食咁!
 
先來個夜光貝,嘩!極好味!


 

刺身拼盤




主角長腳蟹,又係嘩一聲,超超超好味,啖啖肉,好味到,食到唔停得手。



 
之後,海膽刺身,又係新鮮到不得了!



 
再來每人四件壽司,不過真係太飽,我只食了九十九島蠔壽司和呑拿魚肝壽司,再加了一隻溫泉蛋。



 
最後,甜品是紫蕃薯和柚子雪糕,兩隻都勁正!



 
總括,呢餐所有食物,都超水準,大家都食得好開心! 但由於所有食物,朋友一早預定,我地係唔知價錢,不過啲食物水準咁高,都遇咗唔平,但真係冇想過,係咁貴,比我想像貴一倍啊!一間小店,食物水準和價錢,都令人咁難忘!
 
雖然好貴,人生試一次都值得既!新一年,富貴一餐,好開始!


沒有留言:

張貼留言