2013年4月5日 星期五

復活節假期 - 順德、東莞三天遊-2013-Day 2

3月30 ( 星期六) 話明係 hea 團,11:30 先 check out , 朝早食完早餐,仲可以休息下先出發,又可以做下gym。

呢度啲 buffet 早餐都唔差喎!



 
今日得兩個影點,先去「碧江金樓」,一個古人故居參觀,家姐話最 like 呢個景點!

呢張相影到阿公阿婆,好似好多個女同孫咁,好大家族 ! haha!









 

影下相,逗留45分鐘,就去食午飯。
 
午餐後,就出發去東莞,大約個幾鐘車程就到,先參觀一個「東莞展覽館」,好在喺室內,當時下著大雨,係博物館一個,講下東莞歷史。




五點幾就返到酒店,今晚入住東莞嘉華大酒店,全間酒店金碧輝煌,我地住既房成600呎,超大!



 
晚餐在酒店食 buffet ,本來我地對呢餐期望好高,不過就有些失望,可能香港人和內地人,口味有所不同,雖然有生蠔、魚生,但我地覺得一般,甜品也嘛嘛!






我地反而覺得食團餐仲好味! 好早就食完飯,於是 book 了按腳。



而家啲細路大唒,可以放心比佢地喺房玩,我地大人就去樓下鬆下!




由於太早食晚飯,我地今晚有宵夜食,一班人去旅行,通常都會食杯麵。


1 則留言:

  1. hello =]] 我叫ar liu,來自一間pr公司.來緊我地公司會有一d親子活動. 你介唔介意俾你個e-mail我, 咁我可以send 資料俾你睇下有無興趣參與?? =]]

    回覆刪除