2013年4月8日 星期一

復活節假期 - 順得、東莞三天遊 - Day 3

3月31日(星期日),朝早依然食個自助早餐,今次返來大陸食既自助早餐都幾好,以前跟團返大陸,啲自助早餐,真係......呢!

11:30 先出發,繼續 hea ,又些去做 gym , 我地 C9 就傾計,整甲( 係呀!帶埋部 soft gel 機來整!)

一出發先去吃午餐,之後去最後一個境點,夢幻百花洲 - 又係一個公園,影下相,行下!






 
比我地發現了有馬騎,家姐恨了騎馬好耐,,RMB30 一小圈。










行完呢度,就回程返深圳,五點左右就到福田,我地成班喺福田食埋晚飯先散 band !




今次跟美食之旅,我地好滿意,食、住都好,導遊又風趣,價錢又合理,我地應該下次會再跟呢!

沒有留言:

張貼留言