2013年4月22日 星期一

唔捨得

記得一年前,我寫過一篇叫 "查家有女初長成", 當時講家姐剛升上中學,踏入反叛期!
 
今日想寫篇関於妹妹,從少到大,我都覺得妹妹好bb,可能係細嗰個,會得寵些!我知咁講對家姐唔公平,不過,世界那有公平呢?這是我個人一份偏愛吧!或許家姐夠成熟,好多事都有自己一套想法,佢會為自己打算,相反,妹妹冇咩主見,雖然就來升中,但我仍覺得,她思想很細路,所以特別擔心!
 
其實,妹妹也踏入青春期,好快升上中學,我突然開始有些失落!之前,家姐升中後,我顧少一個,我覺得輕鬆很多,可以全心一意照顧妹妹,但而家連妹妹都好快獨立,我就開始擔心,九月後會好失落!我見我有些朋友,得一個小朋友,當仔女一升中,生活就開始悶了,以前個個星期六、日,學呢樣、嗰樣,又要溫書,仔女升上中學,樣樣靠自己,有自己生活、朋友,再不像以前,去到邊跟到邊,朋友們都好唔慣,不過,好快連我都要面對這問題呢!
 
以前聽人講,仔女大得快,都唔覺,心想:快啲大,快啲回復自由啦!點知,到了真係大時,又唔捨得!我算好彩,能在她們仍小時,轉了做全職媽媽,增加了和她們一起既時間,如果冇呢幾年,我估我會後悔!




 
近呢年,爸爸一出 trip ,我就和妹妹一齊瞓,好好珍惜佢仲肯和我一起瞓既日子!


沒有留言:

張貼留言