2013年4月3日 星期三

復活節假期 - 順德、東莞三天遊-2013-Day1

成日聽阿婆講跟美食之旅,返大陸玩好抵!終於今個復活節,一行十七人,報了一個三天團試下。 呢個是 hea 團,冇咩景點,好悠閒!

3月29日 (星期五),羅湖集合,早上九時超多人,美食之旅都有很多團喺度等。



 
等齊人,去埋皇崗接其他人都已經十一點,出發先去順德,兩個幾鐘車程,到達順德,食個午飯。


 
今餐食順德私房菜,間餐廳古式古鄉。 呢餐唔錯,比起以前跟團食那些,好好多!



食飽後,去一個叫長鹿樂園,喺呢度玩幾個鐘。 我覺得呢度有啲似荔園,有表演睇,又有機動遊戲玩。




呢度冇長隆咁大、咁多嘢玩,但亦都冇咁多人,樣樣遊戲都唔洗點排隊。

有狗狗表演、鬥雞,仲有豬跳水,不過好殘忍呀! 之後,我地就勁玩遊戲。 好感恩,差不多我地走時,先下大雨!




之後,我地就勁玩遊戲。 好感恩,差不多我地走時,先下大雨!











晚飯後,返酒店,今晩住順得華美達酒店,呢度好新好靚,我地呢團係主要住靚酒店呢!

1 則留言: