2016年1月4日 星期一

2015回顧

每年年尾,終會回顧下一年發生的事。

年年都話平平淡淡冇咩特別啦!原來平平淡淡就是幸福了!

2015年, 並不平淡,好壞參半,先苦後甜,今年令我面對了很多事,明白了好多,亦學懂了很多!好感謝主為我安排了的一切,靠著這力量,令我跨過難關!

今年,聽了太多生病的消息,包括自己家人,作為病人家屬,深深明白等待治療的無奈,亦明白一家人只要健康齊整,已經是最大的幸福!好感恩,之後的發展都是正面的!

2015, 也有很多快樂事,有一大班朋友在我面對困難時,大力既支持,實在令我感動,令我更加感恩和珍惜!


尋回失聯多年的中學同學,是今年最大的成就!成功攪過兩次大型聚會,實在太開心,可惜還未試過齊人,16年要齊人出來一次啊!

記得讀書時,我好低調,不愛做咩長,物長,點知長大了,而家總是做聚會攪手,人大了,好珍惜興朋友家人聚會,咁,點都要有個人出來做聯絡,我又冇做嘢,冇所謂啦!雖然有時攪聚會都幾累,但見到大家玩得又食得開心,我就好有滿足感!所以我而家也很樂意做班長呢!


今年,上了一個ERB(再培訓課程)的婚禮統籌課程,為期個半月,好耐冇返過工,要返番9-6,真是有點吃力,加上課程進行中時,公公生病,奶奶又入院,好多好多問題,一齊出現,幸好一一解決,完成課程。雖然,課程不是太實用,但又令我認識一班新同學仔,又認識到一些新知識,不錯呀!加上知道了ERB有很多課程岩我,16年都會再充實自己。


原來打算今年,可能找份part time 做下,點知公公有事,要陪他覆診、化療,都比較忙,所以未有實行,而且,今年發生既事,令我更清楚自己將來想點,所以會全力向插花方面學習!


2016, 希望一家人齊齊整、身體健康,朋友們,大家開開心心,平平淡淡的過日子,就是幸福!

2015,慶幸有你們陪着我!多謝!



沒有留言:

張貼留言