2016年1月13日 星期三

學插花歷程

講下我學插花既歷程,由2014年5月起,我參加了工聯會和美國花藝學院辦既花藝學院C級文憑課程,分 part I , part II , part III 三階段,共45小時,差不多上了九個月。




初初諗住試下,看自己有冇興趣先,而且我是一個不善手作仔手功既人,學插花講求細緻,耐性,對我來說是一大挑戰!


慢慢學上去 ,覺得幾好玩,而且愈來愈愛上花,看見插好的一盆花,好大滿足感!看見美麗既花,心情都好啲!


到了15年3月,開始上中級課程,上堂不在工聯會,轉了去喬林社,中級分四期, B1-B4,共上147小時,估計要上完大約要年半時間,我而家上緊B3, 仲有排上。


去到高級,分三期, A1-A3, 共30小時,讀完後,可參加在台灣舉行既高級教授文憑檢定試,考試前還要修畢三個月共30小時既備試課程,先可赴台考試。合格後就獲發美國花藝學院師範文憑了!


條路仲有好長,不過我會比心機的,希望真係學到一門手藝,可以考到些認可資格,算係有個人生目標!我希望可以成為一個花藝師,這是我以前從來沒想過會想做的!




沒有留言:

張貼留言