2016年1月22日 星期五

ERB 再培訓課程 -花藝設計及應用 I & II

1月18 -22 日



呢個星期好忙,又返ERB既花堂,今次上花藝設計II,一連五天都上9-1:00


其實再培圳局(ERB)花藝課程,都幾有用,雖然我學開插花,但之前學的都係著重技術既練習,從沒真正的上過理論課程,係呀!插花都有理論架!我係真心想放心機在這方面上,所以都希望認識多啲!


初初我以為我都學了年幾,學番啲咁基本既課程,應該好易啦!點之我太自大了,我既基本技巧,可能比一些未學過的,插出來的更差呢!我只是比她們早些了解啲工具,名稱吧了!所以,學習是無止境的!


因之前學習初級基本時,是大班人教授,又只能看示範,回家做功課,好多基本技巧,未掌握得好,所以,而家學番初級既嘢,對我重好,除了重溫,我還可多了實習機會,打好個底,好有用。


ERB總共有七個花藝班,我希望逐一上唒吧!


至於一些好有用的基本技巧,我會用之後幾篇 blog講下插法,幫助記憶。


花 I 的作品







花 I I的作品






沒有留言:

張貼留言