2016年1月26日 星期二

嚴寒的假日

天氣不似預期,以為今年冇冬天啦,點知一係唔凍,一凍嚇死你!上星期五開始既寒流,由星期五既十幾度,一路跌到星期日下午,市區溫度得三度,山頂零下六度,雖然未有落雪,但果日好多地方有冰雨,五十幾年第一次!



香港大部份地方都冇暖氣,所以呢度三、四度真係堅凍!





我係一個好鍾意冬天的人,好like寒寒凍凍既天氣,所以之前話今年冬天不冷,都有點失望!但突然間凍到咁,真係有點驚喜!


而家寫緊 blog既星期二晚,都係得8.8度,已經叫暖番,這個寒流超勁!


星期六氣溫急降,由朝早十度,下午一路跌到七、八度,我一早約了一班中學同學姊妹飲茶,由十二點坐到三點幾,傾下講下吹吹水,好開心!即刻溫暖唒!





果晚一早約了去Eva家 house warming,雖然咁凍,但冇打邊爐,Eva整了海南雞飯拼冬瓜湯加雞油飯,我再買些海鮮,一齊煮一齊吃,在室內超溫暖,不過,出面天氣一路跌到五度!










低處未算低,星期日起身,收到好多 whatapp, 嘩!原來大家都話屋企好凍,我家也只有3.8度,傻了,凍到好似日本韓國咁。


因為妹要去沙田補習,佢又不想咁冷自己一個去,結果成家陪佢入沙田,以為咁凍冇人出街,點知成個商場都係人,人頭湧湧去 shopping, 天氣冷振興經濟呢!





我地都買到嘢呀!


四點幾回家休息下,天氣都係三、四度,在家隻手都係冰,咁凍唔想煮飯,於是七點幾又出去食韓燒!





就係咁,兩天超級寒冷的假日又過去了!唔知新年會不會再凍呢?




沒有留言:

張貼留言