2013年9月4日 星期三

三母女首爾自由行 - 2013 - Day 1

暑假最後一星期,我地三母女加婆婆,和表姨媽一家,又去了韓國。上次買唔夠,今次再去過。但查生唔去,因佢唔 like shopping , 今次自由行,佢知我地買到傻,所以唔來。

不過,去韓國自由行,比想像中難,溝通困難,指示不足,加上查生唔來,我地全部都冇咩方向感,成日行錯路。

Day 1   明洞  ~ 晚飯 @ 那度香  ~  行夜街

今次唔撘零晨機喇 ! 咁辛苦 ! 撘 9:30 機, 由於韓國早香港一個鐘,落機成三點,過埋關再喺機場兌換錢、租 wifi 蛋及電話,攪了成粒鐘,先出去撘車。

一般機場兌換率較低,我地只係換少少來撘車,出到明洞先再換。

喺機場我地租了 wifi 蛋,一部可 share 三至四人,我地租了兩部。每部按金 HK$2000,可用信用咭支付,但暫不過數,之後每天 around HK$50 ,無限上綱,抵架! 如果幾個人去,租兩隻好似我地咁,行街分開兩 group 人,用 whatapp 聯絡都得,好方便! 另外,如要打電話返香港,而對方有用 line ,就電話都不需要租,我和查生幾天都是這樣溝通呢!

因婆婆要打比公公,所以我都租了部電話,按金都是HK$2000,每天租機 HK$28,另每分鐘HK$7。

攪好所有野後,去撘機場巴士,我地撘 6015 去明洞 , 每人HK$70,大約一個鐘,不過要好小心留意通告,會經好多間明洞既酒店,好彩我地落車,行去酒店都近 !

終於到我地住既酒店了 !


酒店都好新,好企理,位置亦好方便,樓下好多野食,又近地鐵站,行 5分鐘就到,行去明洞 shopping 街都得,好似香港銅鑼灣咁。

每層走廊都有不同主題,我地呢層好 fancy !

 

放低行李,休息一陣就出去食晚飯。我地近近地在明洞食,去了一間幾出名叫 "那度香"食烤肉。


 
 
我地叫了牛、豬烤肉、部隊鍋和石頭鍋飯,味道都 OK ,不過,我覺得呢度間間烤肉店,水準都差不多,所以之後,我地食野都冇咩刻意去找出名,就腳就算 !
 
食完飯就行街街了,又食下街頭小吃。

 

 


第一晚,已經有咁多收穫 !

 
 







沒有留言:

張貼留言