2013年9月6日 星期五

三母女首爾自由行 - 2013 - Day 3

Day 3 ~ 愛寶樂園 ( Everland)

其實,有了第二天經驗,我地都冇咩信心去到,因為都幾遠,而且有老有細,呢度啲指示又不足,但幾個細都想去,於是依舊去了!

我地先撘地鐵去到蠶室站 6 號出口,去到馬路中有個巴士站,撘 5700 到總站,車費HK$12.5,到了總站再撘 shuttle bus 去 。

我地10:30 明洞出發,成 12:30 先到,門票 around HK$250。我覺得係廸士尼、海洋公園加長隆動物園混合體。


 



 
 

 

 

 
值得一提係,個動物園好好睇,有北極熊、企鵝等特別動物睇。
 

 

 
 

 

 

 喺園內食嘢都算合理,唔會好似香港廸士尼咁,又貴又少又不好吃。

一個 set 賣港幣一佰元多啲,而且味道不錯。我地三點幾先食 lunch , 好在食飽個肚,當晚很夜食飯。


 

本來 plan 了六點就走,點知行下、睇下,攪到成八點先撘車回程,因為巴士站名冇英文,入夜後,又不太認得早上上車既地方,車內人又多,要企足全程八、九個字,仲要金精火眼,數車站驚走了雞,超辛苦!

幾經艱辛,終於回到明洞,已經十點幾,求其在酒店對面間餐廳吃晚飯。
 
今餐食豬手

 
冷麵

 
剪餅

 
  食完餐飯都十一點幾,經過兩日辛苦行程,我地決定明天遲啲先出發,要休息下!
 

沒有留言:

張貼留言