2013年9月5日 星期四

三母女首爾自由行 - 2013 - Day 2

Day 2 ~ 鐘路北村韓屋村  ~ 東大門

第二日, plan 了去觀光。選了鐘路區北村韓屋村。

由於韓國酒店唔包早餐,我地行出酒店附近,有間 coffee shop 食。



 

 
呢間啲麵包和三文治好好食,不過就唔平,一份三文治加咖啡,要成港幣五十幾。後來才知道,呢間是連鎖店,喺首爾週圍都見到! 之後一日又再來多次呢!

我地撘地鐵去安國站,但我地第一天,摸不熟個地鐵線,原來要轉線,但我地又不知,居然行了成個站先上車,行到傻!

個地鐵路線很複雜呀!


其實,正確去鐘路區北村韓屋村,如果由我地酒店出發,最近地鐵站是乙支路入口站,撘 2 號線(綠色) 往十里方向,撘一個站到乙支路3街站,轉3號線(橙色)往大化方向,再撘兩個站就到,根本很方便,而我地居然沒有在近既乙支路入口站上車,行了去下一個乙支路3街站,雖然唔洗轉線,但就行多了很多路!

終於,到了北村,這裡是熱門韓劇拍攝地,是首爾市中心最大既韓屋村。




 

 


 
其實呢區係遊客區,有好多博物館,不過間間都要收費,我地冇入去呀! 呢頭幾寧靜,行下、看下,附近又有啲商鋪行下,之後,我地食完午飯,就慢慢行返去撘地鐵回程明洞。

唉! 不過回程時,又好傻的出錯了站,出早了成個站,結果好似茘枝角行去深水埗咁,行到大家冇哂心機 ! 本來 plan 了去樂天百貨都唔去,嗱嗱臨返酒店休息!

經過一輪休息,六點又再出發去東大門,今次我地在酒店 book 了架大型的士,可坐我地八人,不過都幾貴, HK$210,但其實車程很短,不過今天大家都好累,唔想再撘地鐵了!

其實,酒店有 shuttle bus 去東大門,不過要夜晚八、九點後,因為東大門啲店鋪,大多開晚上八點。但我地又不想太夜,所以先去食晚飯。

去到東大門都是六點幾,週圍行下揾嘢食,果日天氣好好,啲雲好靚!





最後,我地找了間好地道既食店,好似快餐店咁,入去食。有冷麵、韓色炸醬麵、炮菜鍋等等,味道都唔錯,而且呢餐價錢相當便宜。





食完都是七點幾,要週圍行等啲商場開門,所以其實頁係不要咁早來呀!

東大門是時裝零售批發市場,像香港既茘枝角、深水埗區咁,不過,我地行了幾個商場,女裝款式比較斯文,亦不太便宜,反而男裝又型又抵,表姨丈和表哥,兩父子入了很多貨。

最後,因 miss 了一班酒店 shutter bus , 於是決定撘的士,唉! 原來司機唔多識路,就算車內有 GPS,都揾不到,幸好有表哥在,有個男丁,都冇咁驚,司機又唔多識英文,好在我地見都在酒店附近,認得個地鐵站,於是叫佢停車,我都自己行返去,費事唔知一陣車了去第二度仲死!

結果,第二天旅程,真係行到腳軟!








 











沒有留言:

張貼留言