2013年9月25日 星期三

搬 Blog 成功了!

 

我得咗喇!


攪咗成個月,終於攪掂了,將寫在Yahoo 既 blog 轉哂過來!經過多次既失敗,嘗試,最難是將 blog 裡既相轉過來,好在多得網友既分享和回答我既問題,多謝豆丁,回答我很多無知問題,還有如月既分享,創辦了 Yahoo  Blogger 聯盟,大家 blogger 可互相分享經驗,我先找到豆丁,最後,係 HK Top  Blogger , 我終於搬 blog 成功!

曾經想過放棄,但又不甘心,始終寫 blog 呢幾年,記錄了我好多回憶,好想將佢地一 一帶過來,幸好,最後都完成到!

雖然,有部份 blog back up 唔到過來,有些相又不見了,但大部份都匯入到,我已好滿足了!
因為,之前匯了兩次都匯不到相,所以,而家 有很多blog 重複了,而家要人手一篇篇 delete, 不過相對之前研究如何轉過來,easy 好多了!

至於點樣搬 blog 呢,請參考以下兩個方法,兩個到有人成功,我是用方法1的。

方法1:

HK Top Blogger 專頁

https://www.facebook.com/home.php#!/pages/HK-Top-Blogger/1413346228806412?fref=ts

1) 將Yahoo Blog 備份檔中整個 Images Folder 連當中相片上載到 Google Drive / Dropbox
2) 共享(公開) Google Drive / Dropbox 上的 Images Folder
3) 抄下 Google Drive / Dropbox 的連結 (Google Drive > 指著 image folder > 滑鼠右鍵 > 詳細 > 主機下的連結 (右面)
4) 去 HK Top Blogger 的頁面上方, 有一個 Yahoo blog to Blogger 的功能程式
5) Like 了 HK Top Blogger 的 fan page
6) 填入抄下了的 Google Drive / Dropbox 的連結
7) 選擇 Yahoo Blog 備份檔當中的 xxxxxx-article.xml 檔案
按 SUBMIT 鍵, ⋯⋯程式會開始將你的yahoo blog 備份檔中的相片連結改為連去 Google Drive / Dropbox 中的相片
9) 程式改好連結後會有另一個檔案回傳給你, 存起那轉好了的新檔案 (相片連結越多, 時間越長, 但平常都不會多過10min)
10) 去Blogspot.com/home 後台建立一個新網誌作測試
11) 按新網址的連結進入那網誌的本身的獨立後台
12) 設定(左面最低位置) > 其他(左面最低位置) > 匯入網誌 (中間高位)
13) 選擇剛才 HK Top Blogger 回傳給你, 那改好了相片連結的檔案
14) 按 匯入 鍵......等一下..... 完成。

方法2

豆丁主義 - 完美優質搬家

http://seeddauding.blogspot.co.at/2013/09/from-yahoo-to-blogspot.html

希望大家都搬 blog 成功!

 

2 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 想請教, 已通知 yahoo blog 新 blog address 但仲未在新 blog 見有舊文, 怎算 ! Thx Help ><.....

    回覆刪除