2013年9月10日 星期二

三母女首爾自由行 - 2013 - Day 5

Day 5 ~ 景福宮 ~ 人參雞(土俗村)~ 汗蒸幕 ~ 明洞夜街

雖然我地來六天,但其實第六天是沒有行程,食完早餐就要去機場,準備回港,所以今天可算是行程最後一天,一定要玩盡啲!

今日先去景福宮看換班儀式,每日十點後,每一個鐘一次。

由乙支路入囗站撘2號線,向往十里方向,到乙支路3號站轉3號線,撘兩個站就到景褔宮站,一出源著指示就見。

睇完換班儀式後,我地就入去參觀和影相,不過要比入場費,港幣$21一位


 

 

 
 

 

 
呢度環境好優美、寧靜!

 

 
 
 

 

是日午餐去了吃人參雞,我一向唔 like ,但呢個真是好好味!

呢間土俗村喺景福宫附近。

 



午餐後,撘車返明洞去樂天百貨,我地主要去超市掃手信,跟住返酒店 hea 下,再出發去汗蒸幕。

汗蒸幕也在明洞,不過我地去第一間,原來不招待男仕,於是再去第二間,好在呢間有做男仕,我地可以全部一齊蒸。

其實汗蒸幕即是焗桑拿,韓國人好 like 架!不過都幾高溫,唔係個個頂得順!

蒸完沖埋涼,成身鬆唒,成為每位港幣佰二元。

最後一晩,當然食好啲,比我地見到間日本餐廳,原來新開既。




今次表姨丈發揮佢日語既強項,和懂日語既侍應,用日語點菜,我地點了六份 set ,港幣$175 一份,抵!




食完,又再血拼,最後一晚,和表姨媽一家分道揚鑣,在明洞各有各買,作最後一撃!

唔經唔覺,今次既旅程又到尾聲了!






沒有留言:

張貼留言