2013年9月9日 星期一

三母女首爾自由行 - 2013 - Day 4

Day 4 梨大  ~ 明洞夜街 / 東大門 夜街

因為前兩天實在太累,今天我地十一點先出發,先去食紫菜包飯做早午餐。

好味,但好辣!

食飽飽就出發去梨大,到了第四日,終於掌握到呢度既地鐵線。

由明洞既乙支路入口站,撘2號線往市廳方向去梨花女子大學站下車。



上次跟團來得兩個幾鐘,行唔夠又買不夠,今次大把時間喇!

棃大呢頭,好似荃灣咁,商品價錢比明洞相宜,而且近大學區,款式比較年青,好適合查氏兩姊妹,所以佢地買了好多衫,價錢亦很平。



橫街小巷、斜路多,但有不少細鋪好有特式


結果,行了幾個鐘,已經滿載而歸。
 


不過,唔知點解,表姨媽一家就買不到咩,我地分開行,佢地話呢度男仕服式冇東大門咁多,而我地女仕在這裡,卻很岩行呢! 可能近女子大學掛! haha!

今次比我發現了,原來在這區買護膚品,有很多贈品送,原本諗住護膚品,留在明洞買,近酒店唔洗攞住行咁遠,後來無意入了一間 Tony Moly 睇下,雖然所有護膚品是公價,但呢度有好多 package 明洞冇,如果買得多,除返呢度抵好多,又有好多 sample 送,最正是有送貨服務,送去酒店,唔洗攞住行街,就係咁,我買了很多面膜呀!

行到五點左右,又返酒店休息下,之後再在附近食晚餐。

今晚食 Pizza

本來食完飯, plan 了去多次東大門,但兩位小姐唔想去,咁我地四個就在明洞附近行下,佢地一家再去血拼過。



 


沒有留言:

張貼留言