2013年9月11日 星期三

三母女首爾自由行 - 2013 - Day 6 & 自由行到首爾需知

Day 5 ~ 機場 ~ 回港

基本上是沒有行程,我地撘 1:40 班機,我地預了 11:00 就要到機場。

我地一早在酒店食早餐,雖然是 buffet 型式,但預了冇咩嘢食,每位港幣$70,不過,費事出去又行來行去,所以都試一次。

9:30 就 check out , 去返之前撘機場巴士落車個站,撘番 6015號巴士,由於去機場時,巴士要經好幾間明洞酒店上客,所以差不多個半小時才到,幸好我地預多少少時間出發,唔係就呢 hea !

Check in 好,就去附近麵包鋪,用 盡T-money 餘下既錢,買包即食和買了些手信,其實我地都趕趕地架,買完行一陣,都上機了!

自由行到首爾需知:

正如我之前講,自由行去首爾比想像難,不像曼谷、台北那麼易,我覺得比日本更難。

主要原因是:

當地人英文不佳,就算旅遊區也不多人懂流利英語,酒店、商鋪服務員,有些也懂普通話,但也只是得幾句,因此,好難問路。

地鐵線幾複雜,一定要去之前睇下、準備下,如果好似我地咁,實行多路,佢地出錯一 個出口,都會行好遠。

撘巴士更難,成車冇英文指示,只有韓文,除非總站去總站,如果唔係,就要好似我地咁數站。

其實,近幾年韓國風咁勁,越來越多人去,但當地政府好像未 ready , 好多旅遊區都未有好好指示,所以去之前自己要做好準備。

去之前,應 plan 一 plan 行程,將想去既地方名寫底,再上網 check 下個地方名,韓文點叫,print 定出來,以備問路時需要。

不過,經過今次經驗,下次去會好好多喇!

沒有留言:

張貼留言