2014年3月19日 星期三

張玉貞,為愛而生

繼續韓风,本來煲完星星後,諗住煲繼承者們.不過睇完1集後,比另—套打了尖!
 
之前睇廣告已知,高清做緊呢套戲,不过個名叫:—代紅顏,張玉貞,好似好娘咁,就冇諗过睇。後來有朋友話,好好睇叫我試下,咁我就開來看看,唉!不得了,第—集已迷上!


 
其實,我—直喜愛看人物傳記,不過,好多都好長好多集,唔想追,呢套得24集岩哂!
 
套戲講一個女子叫張玉貞,佢做幫人做衫,啲衫做得好靚,佢好似而家既時装設計師,好多名流官太,都揾佢做衫,非常之出名,之後認識了時既太子,輾轉入了宫做了禧嬪,在宮內過着鬥爭既生活,最後被人害死的!
 
呢啲故事,其實都看了很多,不外乎勾心鬥角,爭權逐利,表現出人性既醜陋,但呢套戲除了這些,仲係一個好感人既愛情故事,這是傳記改編的,是真人真事,肅宗係朝鮮好出名既一個皇帝,但佢對張玉貞是一心一意,由少年時已認定了她,為了她不惜一切與朝臣作對,一直守護她,雖然中間曾經懷疑过,傷害过,但最後仍然緊靠—起,只可惜最终張玉貞難逃—死,但他都盡了最大既努力,好少皇帝咁情深,好感動呀!
 
呢套戲的衫都好靚,好吸引我,我睇呢套戲時睇到我好緊張,見親啲奸人一出,我就好想鬧佢!我睇到好鬼投入,我個人認為呢套仲好睇过星星好多呢!

1 則留言:

  1. 同意!張玉貞好睇過星星。
    尤其係睇住玉貞由一個純真善良既少女,為左得到心愛既殿下,而改變自己,適應宮廷生活,由賤民爬升到中殿,再下台既經歷,真係好刺激好緊張。
    題外話:劉亞仁同金泰熙真係好靚仔好靚女!好襯!係劇中既情慾橋段實在睇到我如痴如醉。

    回覆刪除