2014年3月10日 星期一

Fairyland 韓式炸雞

不到黃河心不死,估唔到查生琴日提議,再去多次食炸雞!我三母女當然讚成啦!

今次四點九就到達,門外果然冇大排長龍,不過都要等十分鐘。



我地既 early dinner

我地叫了原味炸雞

 

炸雞配啤酒,終於食到!外表有點像 KFC, 但一入口就知分別,外脆內滑,雞肉嫩而多汁,香口又好吃!

呢個香酥脆雞㬾,炸得香酥鬆脆,我覺得仲好吃過炸雞呢!



另叫了泡菜煮餅和芝士蛋餅,一樣好味!




睇下食得開心!



我本身不是太愛吃炸雞,但近期實在中星星毒太深了,所以也沉迷了!其實,喺柯士甸路一條街,已經有三間呢啲炸雞店,間間都大排長龍呢!


沒有留言:

張貼留言