2014年3月24日 星期一

假日自助午餐@Sabatini

來過這裡三次了,水準依然 keep 到,我覺得星期六、日既假日自助午餐好過平日既 lunch set。

環境充滿歐陸情懷!

 
 


頭盤和甜品,是自助形式,果汁和意大利汽酒是任飲,另還有餐酒一杯,對於喜愛飲酒既我地很like !





呢個意式魚生多士好正!香脆多士配上三文魚、吞拿魚,加埋一些羅勒和辣椒汁醬,酸酸甜甜,加上魚生既鮮味,一絶,我食了兩塊呀!



盤還有Parma Ham ,蟹腳、翡翠螺、沙律、湯、飽和芝士等,種類不太多,但勝在樣樣新鮮!




食完頭盤,每人送一半隻龍蝦,



之後再來一客意粉,我地要了少份量。



主菜點了一客鵝肝和一客羊,超正!




甜品是我取了我最愛的拿破拿,加埋一杯咖啡,perfect 的一餐!




沒有留言:

張貼留言