2014年3月27日 星期四

Dinner Buffet @ The Food Gallery

好耐冇食 dinner buffet, 而家通常都愛食 lunch buffet, 琴晚去了朗廷酒店既 The food gallery 食 dinner, 幾位好朋友放假,下午先去家整玻璃曲奇,之後去食 buffet, 又玩又食的一天!





其實,我之前都來過兩次,之前叫 L' Eclipse, 不過都係食 lunch , 覺得都不錯,就來試下食 dinner buffet 啦!

朋友愛吃生蠔,結果冇令她失望,呢度生蠔分三款,有美國、澳洲和太平洋,放喺度任你選,我地好開心,食了幾轉,發覺太平洋最好味,雖然細隻,但最有蠔味和 creamy,我和朋友每人食了差不多兩打!

 




海鮮仲有好多款,有龍蝦,蟹腳、凍蝦、瑟琶蝦、青口、翡翠螺等,都不錯呀!

另外,呢度有即場煎鴨肝,非常肥美,我都忍不住食了三件!



其他食物有沙律吧、Pama ham, 肝醬、又有蒸魚、燒味、焗蠔、咖哩等熱食,雖然款式不算多,但樣樣都幾精緻好味!

 
 


甜品款比較少,但對於我不太好甜品既,有雪糕就可以喇!有我最愛的焦糖雪糕,大愛!



結果,我地幾個都十分滿意呢餐,最驚喜是,原先以為用信用咭有85折,已經好好,點知埋單時問下,如果在佢地Facebook page like 有75折,嘩!$598 (+10%) 之後75 折,即$494 一位,超抵!

以咁既價錢,有咁既水準,算很不錯喇!值得推介!

沒有留言:

張貼留言