2013年5月15日 星期三

青春期

做了十幾年媽媽,我覺得最辛苦就係面對子女既青春期,子女在孩童時,揍佢地既辛苦,只是體力精神既問題,但到了青春期,辛苦既就是管教上既問題,一旦出錯,就影響佢地一生,幾大壓力呀!
 
家有兩名女兒,一個十四歲,一個十一歲,兩個都正值青春期,真係令我十分頭痛!



其實,家姐早於幾年前已進入這階段,佢本身思想比較成熟,好細個已經好有主見,所以佢既青春期,開頭一年,不是很明顯,後來升上中一,就真係見到佢既改變,少女不外乎愛美,很注重外表,我自己都經歷過,好明白,而我更加明白,這時候既青年人,不喜愛人管,雖然明白,但到自己時,又好難做到,唔通真係咩都唔管,唔理佢咩,但一出聲,佢又不高興,所以呢幾年,我和家姐都時常吵嘴,幸好,我是全職媽媽,很多時間在家,有時間觀察和慢慢了解佢,關係不至於太差!升上中二呢年,我覺得家姐既情緒穩定咗,當然仍有青春期既特質,但至少感覺良好些,又或者是我經過幾年時間,化了,我容忍了吧!
 
但問題又到妹妹,一直我當妹妹是 bb , haha ! 可能家姐由細到大都冇咩童真,佢似我朋友多過係我個女,而妹妹比較單純,所以一向我緊張照顧佢多些!但而家連佢都開始反叛,以前冇咩主見,現在就叫佢行東,佢就行西,又古古惑惑,好多秘密,唉!我接受唔到呀!以前好bb 個妹妹去了邊呀?我估好多父母同我一樣,接受唔到仔女咁快就長大,去到青春期,我有幾個朋友情況,和我一樣呀,煩惱中!

做父母其實冇咩可以做,經驗話我知,唯有忍,冇錯係忍,盡量唔好同佢地正面衝突,咁做關係先唔會變差,又要求其所好,同佢地有共同話題,好在我兩個都係女,佢地鍾意食甜品,我就經常帶佢地食,佢地貪靚,我就同佢地一齊上網買衫,咁先得到佢地信任,會比機會了解到佢地,但就預咗要花好長時間,去同佢地一齊渡過,不是二時三刻就解決到!

我聽人講,面對仔女青春期,唯一可做是接受、面對,我仲努力緊!

3 則留言:

  1. Agree! My daughter is 12 right now, I'm also facing these problems.

    回覆刪除
  2. 真係好難咁!加油!

    回覆刪除
  3. 我都覺得我自己有一段時間好似好多野都唔想比父母知咁..不過好快就無事...哈可能我都係多野想同父母分享個d..多d比佢地覺得你會接受佢地做某d佢地以為你唔會比佢做既野,咁樣好似會拉近返d距離

    回覆刪除