2013年5月8日 星期三

DIY Soft Off Gel

一直以來,都有油腳甲既習慣,所以都有買下甲油,不過由於自己粗手粗腳,油手甲油得唔好,所以都係出去比人整,近幾年,興整soft off gel,㩒得來又唔洗磿甲,唔傷甲,但就唔平,每次都差不多三佰!
 
最近,一位朋友買了部 LED 照燈返屋企,買埋一啲 soft off gel 甲油,話自己 DIY 做,佢話原來唔難,佢做得好靚呀!而且成 set 工具唔貴,值得買。後來,另一個朋友又買了,她們倆整了很多款式,好靚架! 起初都擔心難整,但朋友借我整過,我都整到,當然冇佢地咁靚,不過我已經好滿足喇!最後,我都買了! 我再推介比另一班朋友,結果佢地都一人買了一部,而家個個瘋狂,在家玩 gel 甲!




全套 $510 包機,一枝 base , 一枝 top , 再加兩枝甲油,如果另買其他色既甲油,都係 around $38 - $48 ,當然有些貴啲,百幾二百一枝都有,任由自己喜愛選擇。
 
其實,整個過程很簡單,好似揸甲油一樣:
 
1 先揸 base , 要均勻地塗上指甲上,之後照燈

2 揸顏色甲油,逐隻揸,記得執好唒啲邊,攪掂滿意,先好放入機照燈,因一旦未照燈,都未 fix 死隻色,揸得唔好,可抺過再揸,揸到好為止,照了燈,呢一層色,就hold 實,之後,揸第二層,又係執靚,先照燈,通常揸兩至三層就可以!

3 揸好色後,如果要貼貼紙、畫花,就先用棉點些脫甲水,輕抺每隻甲(因照完燈,隻甲會滑滑的),放心啊!照了燈,甲色已 fix , 冇咁易脫色。之後,才貼貼紙或畫花

4 攪掂貼紙等,就在甲面塗上 Top , 再照燈

5 最後,用有脫甲水既棉,再抹每隻甲即成

因為 Soft off gel 照燈後,甲色唔會咁易脫,唔會好似普通甲油,等好耐先乾透,就算做完立即濕水也可,方便過揸普通甲油好多!
 
雖然,我做得麻麻地,還有很多改善空間,但能夠做到,我已好有滿足感,我會繼續努力!


9 則留言:

  1. 言語治療師加英文教師Carley2013年5月22日 凌晨3:23

    自己造好像有少少麻煩呢!我都有塗指甲但近排塗得多指甲容易>< 不敢塗了!

    回覆刪除
  2. 恭喜查太上人氣 AwA/

    回覆刪除
  3. 好正呀~~!! 我係呢方面好手殘 !!
    你係邊度買ga呢set , 我上yahoo拍買見到好多~ but 唔知邊間先好~~

    and 專用洗甲水係咪sa sa 都會買到ga la ?

    thanks !!

    回覆刪除
  4. WHERE TO BUY, i want try ;)

    回覆刪除
  5. ‵☆mayuki☆′2013年5月23日 晚上9:50

    而家好平,好多人都diy
    我支燈用左成5年,
    不過唔係led泥0v0

    回覆刪除
  6. 好似幾好,難缷嗎?

    回覆刪除
  7. 最近都有朋友學@@
    哈好女仔既野離我好遙遠.
    但每一次都好驚訝咁有心機整得咁靚!

    回覆刪除
  8. 真有心機呢~~

    回覆刪除
  9. 你好好心機呀!如果我買左怕玩兩次就封塵 ><

    回覆刪除