2013年5月6日 星期一

Brunch @ Harlan

今年查生正日生日5月5日,撞正我好朋友結婚,夜晚要去飲,所以同佢食 brunch 慶祝。

想來試呢間 Sunday Brunch 好耐,其實來Harlan 食過幾次 lunch ,感覺幾好,而佢個 brunch除了食 Harlan 西式食物,還可以食埋海賀那邊既日式鐵板燒,都幾多款式食物可選擇!

我覺得呢度既蟹腳和生蠔好新鮮,仲好過上次 Intercon ,我食了好多呢!

之後,仲有海賀那邊既煎鵝肝粒多士都好味,甜品亦唔錯,有馬卡龍,出面一粒都賣廿幾元,我食了一個覺得好味,就再食了好幾個。個南瓜湯都唔錯,不過真係好飽,食唔到好多其他喇!

其實仲有羊架、日式炒飯、鐡柏板燒和牛、三文魚、蝦、刺身、 Pama Ham,還有Risotto 、Pasta 即叫即做等。



 
另包果汁、香濱,可refill ,真係唔錯,雖然貴少少,但包香濱任飲,而且食物質素高,值得一試!

價錢$598 加一,11:30 - 2:30

因為早到了少少,未開始,出了露台影下相,坐呢度都幾舒服呀!


1 則留言:

  1. 我都好想試,不過覺得有啲貴...唔捨得﹗

    回覆刪除