2013年5月13日 星期一

母親節的意義

琴日又是一年一度既母親節,今年如往年一樣,在家煮海鮮大餐,每逢大時大節,出去食都係又貴又不好吃!
 
原來想叫查生和兩個女煮這餐飯,比我和婆婆食,不過,後來發覺都係要從旁協助,如果唔係,十點都未有得食!
 
我前一晚醃了豬頸肉,而琴日下午再和查生去買些海鮮,我們買了龍蝦、象拔螃、星班和大蝦,都唔平架,五佰幾,不過學肥媽話,食平啲,唔等如食 cheap 啲嘛!嘩!如果出去食,六個人實過仟啦!啲料仲冇咁靚!



 
記得細過時,母親節其實唔係咁流行,知道有這個節日,但就如兒童節、萬勝節等,冇咩特別,做子女既最多和父母飲下茶慶祝下!
 
但近十年,坊間每年一踏入五月,週圍商場、電視、電台,總會大量宣傳,攪很多活動,推出很多商品,和母親節有關,吸引仔女消費,其實,我呢幾年,越來越發覺母親節,好像失去了當初真正既意義,發起這個節日,是希望人們每年既呢一日,對母親平日所付出既,做子女要好好感恩和感謝,但時至今日,母親節像變成商家利用既好時機,推出什麼母親節套餐,平時 $499 ,到了那天可能加到$999,食物質素仲要下降,因太多客人了,又巧立名目,不斷宣傳子女要送名貴禮物給母親,總之將母親節,成為一個消費好時機!
 
其實,我個人不是反對慶母親節,但就覺得唔需大費週張,豪食一餐,或送名貴禮物,我覺得如果係孝順的,天天都是母親節,平時也可帶母親出去食好嘢,唔洗一定是嗰日架!又如果做仔女既,一年只有呢日先陪母親吃飯,咁有咩意義!有些仔女花好多錢買名貴禮物給媽媽,但平日一年到晩,都話忙而冇咩見面,你估做媽媽既,會開心嗎?她們真是想要這些嗎?
 
當然,我讚成在這天日子裡,感謝媽媽一年到晚,年年月月,為家庭、為仔女辛勞,一些小小禮物,一枝花、一張咭,一句說話,甚至幫手做家務,做媽媽既已經好開心喇!

最後,希望所有母親,天天都開開心心,健健康康,唔係只有母親節那天才快樂!


2 則留言:

  1. 完全和你諗法一樣。好怕事情變得commercial, 好怕全民使做同一樣野,其實一切只要有心,便夠了。
    好好餸,我至like吃海鮮。

    回覆刪除
  2. 言語治療師加英文教師Carley2013年5月14日 凌晨3:51

    對,其實我有d怕呢d大時大節,太商業化了!

    回覆刪除