2013年5月7日 星期二

好朋友結婚喇!

認識呢個朋友超過十年,我地初初是同事,但唔同部門,最初唔熟架,後來因為大家都住青衣,放工一齊走,一齊撘車,就開始熟了! 後來大家先後離開了那公司,大家仍有聯絡,雖然唔係成日見,但又可以成為交心既朋友。

多年來,佢既情路都不是太順利,好多時都需要我和另一位朋友安慰佢!記得幾年前,佢抱怨身邊為何還未出現另一伴,我跟她說,既然你是信主的,神一定會有所安排給你,不要心急,或許很快就有真命天子出現呢!
 
終於,她找到真愛了,上帝為她安排了,當中見證她遇過困難和悲傷,但最後都得以修成正果,結婚去也,所以我是十分、十分登她開心!

有幸前日可以參加佢既婚禮及婚宴,既感動又興奮!



 
送上無限既祝福給她和她的另一伴!



夫妻不再是兩個人,乃是一體的了。所以,上帝配合的,人不可分開。」馬太福音十九章六節

2 則留言:

  1. Congratulations to your friend ! It is not easy to find a husband in HK !

    回覆刪除
  2. 閃爆鏡頂級仿鑽2013年5月19日 清晨7:52

    得閑來參觀瀏覽下我個blog啦。

    回覆刪除